Кафедра вчителів іноземних мов

Звіт 

про проведення тематичного місяця з англійської мови

на тему «Модель Школи ООН»

                     В період з 4 по 29 листопада 2019 року кафедрою іноземних мов була проведена низка заходів приурочених історії Організації Об’єднаних   Націй, її структурі та значенні у вирішенні глобальних проблем.                                            

                      Впродовж чотирьох тижнів вчителі кафедри ознайомлювали учнів ліцею з формою роботи комітетів ООН, методами розв’язання конфліктів впродовж всієї історії існування організації, а також зі значенням України у формуванні даної установи. Учні брали активну участь у обговоренні проблем, які вирішують на засіданнях організації та за допомогою прийомів критичного мислення пропонували власні методи їх вирішення, яких, на їхню думку, бракувало в ООН.

Кожного уроку учні готували інформацію про один з комітетів організації, а потім дискутували про його роль у роботі ООН. За допомогою дискусій, учні намагалися переконати один одного у своїй правоті та довести, що їх точка зору – істинна. Таким чином, діти вдосконалювали ораторські навички, які дуже потрібні дипломатам організації.

На уроках, присвячених історії ООН, згадали й випускника ліцею Григорія Максимовича Ковриженка, який протягом двох десятиліть присвятив себе роботі в організації. Учні ліцею також розповідали й про інших випускників школи-інтернату, які брали активну участь у роботі різних організацій на міжнародній арені. Вдалося й не оминути те, що Одеський ліцей «Ланжеронівський» раніше називали «школою дипломатів», а дипломатизм – одна з найважливіших  якостей, притаманний представникам країн в ООН.

  Впродовж останнього тижня у кожному класі було проведена конференція, де учні обговорювали певну проблему у різних країнах-членах ООН. Для кожної паралелі була заздалегідь обрана власна проблема, яка є актуальною на засіданнях ООН.

Вчителі 5-х класів Сюпюр О.П., Афтеній О. С., Чекалін В.В. працювали над проблемами дітей у Турції, Китаї, Казахстані, Канаді, Мексиці, Нігерії, Німеччині, Україні.

У 6-х класах вчителі Афтеній О.С., Дідук В. П. та Андріїшена Г. В. працювали над проблемою нестачі питної води в Україні, Австралії, Нігерії, Індії, Китаї, США.

Вчителі 7-х класів Біда О.О., Бакумова М. В., Данченко С. В розробляли уроки, присвячені проблемі екології в Норвегії, Німеччині, США та Україні.

У 8-х класах вчителі Данченко С. В., Островська Д.О., Вінокурова О. І., Дубчак В. М. та Андріїшена Г. В. працювали над проблемою безпритульності в Індії, США та Україні.

Вчителі 9-х класів Данченко С. В., Островська Д. О., Вінокурова О. І., Чекалін В. В. проводили уроки-конференції, присвячені проблемам охорони здоров’я в США, Аргентині, Індії, Україні.

Вчителі 10-х класів Островська Д. О. та Чекалін В. В. провели уроки, присвячені проблемам демократії в Україні, Індії, Німечинні та Великобританії.   Кожна група представляла певну країну, проблеми якої вони й обговорювали. Після проведення конференції учням необхідно було скласти резолюцію, де вони, шляхом методів критичного мислення, мали запропонувати власні шляхи подолання зазначених проблем та конфліктів.

Підсумовуючи результати проведення тематичного місяця, варто зазначити, що більшість учнів надихнула форма та методи роботи комітетів ООН, яку вони в подальшому планують використовувати у роботі самоврядування класів та школи. Не менш важливим для них стала й історія та особиста участь випускників ліцею у роботі глобальної організації.

Звіт 

про проведення тижня англійської мови 

у 2018-2019 н.р.

На уроках англійської мови учні 9-А класу працювали над проектом "Навколишнє середовище та його захист". Під час роботи учні створили свої блоги, де ви маєте можливість ознайомитися зі статтями про екологічні проблеми в Україні, трейлерами про екологічні катастрофи, прогнозами щодо майбутнього нашої планети та шляхами подолання екологічної кризи в Україні та на всій планеті.

OIL SPILL IN UKRAINE

SOLAR POWER STATIONS

AVALANCHE PREVENTION

Blog about Ukraine and so on

Environment and it's protection

This is my blog about FLOOD

NATURE

З 11  по 15 лютого у ліцеї проходив тиждень англійської мови для  5-11 класів "The Immortal Sounds of British and American Literature". На протязі всього тижня відбувалося багато різноманітних та цікавих подій. 

У понеділок 11 лютого, в 5 -11 класах відбулися уроки-презентації "The Immortal Sounds of British and American Literature".  Діти розповідали цікаві факти з біографії відомих поетів та письменників Великобританії та Америки . 

У вівторок, 12 лютого, відбулась екскурсія до шкільного музею "Botanichna Street".Екскурсія була проведена учнями 8-Б класу для учнів 7-10 класів. Діти розповіли про історію виникнення назви уліци Ботанічної та багато цікавого про дану вулицю. Також 12 лютого у 5-11 кла ах відбувся фонетичний конкурс "Magic World of English Sounds". Учні розповідали вірші відомих поетів Великобританії та Америки, які вивчали напередодні. 

13 лютого відбувся вже ставший традицією орфографічний конкурс  для учнів 5-8 класів "Mister/Miss Spelling".  Серед 5 класів перемогу здобув   Павелко Микола(5-А клас), серед 6 класів-Якименко Ілля (6-В клас), в 7 класах боротьба була дуже запеклою. Перемогу розділили Малюта Георгій (7-А клас) та Іщенко Микита (7-Г клас). Серед 8 класів перемогу здобув Биков Руслан (8-А клас). 

14 лютого відбувся 1 відбірковий тур лінгвістично-літературного конкурсу ім. В. Скалкіна. Учні 8-10класів змогли прийняти в ньому участь. 

15 лютого  в 9-11 класах відбувся перегляд відео презентацій "British and American Literature". Учні розповідали цікаві факти з літератури Великобританії та Америки.


14 лютого 2019 року під час тижня англійської мови в 5-11 класах, у ліцеї був проведений 1 відбірковий тур лінгвістично-літературного конкурсу ім.В.Л.Скалкіна серед учнів 8-10 класів.

Результати 1 етапу серед учнів 8 класів:

English Language contest

Devoted to V.Skalkin

Результати І етапу


Прізвище
Клас
Кількість балів
1
Костіна Ірина
8 Б
46
2
Король Артур
8 А
45
3
Зоярнюк Марина
8 Б
45
4
Пригунков Василій
8 Б
44
5
Цандур Олександр
8 А
43
6
Терновенко Юлія
8 Б
43
7
Мхіторян Георгій
8 А
41
8
Остапенко Крістіна
8 А
39
9
Скрицька Анастасія
8 Б
38
10
Михайличенко Вероніка
8 Б
37
11
Балмажи Анна
8 Б
37
12
Биков Руслан
8 А
33
13
Теплицький Георгій
8 А
33

Вітаємо переможців 1 етапу конкурсу серед учнів 8-х класів:

Костіна Ірина (8-Б), Король Артур (8-А), Зоярнюк Марина(8-Б).

Результати 1 етапу серед учнів 9 класів:

English language contest devoted to V. Skalkin

(результати 1 етапу)

Прізвище та ім’я
Клас
Кількість балів
Буравцова А.

57
Аміци Д.

56
Петренко М.

56
Джум А.

54
Кушнір О.
9A
54
Агеєнкова А.

54
Кірлан М.

54
Корсак М.

53
Самойленко В.

50
Татаркіна Д.

49
Шикаловскій М.

49
Громанчук А.

49
Меніна К.

48
Капуста В.

48
Шумко К.

46
Хомицька Є.
9B
44
Єфанова Ю.
9A
44
Варченко О.
9A
44
Шацкий І.

43
Захарченко Д.
9A
43
Скоропад Є.

41
Хомицький  Р.

40
Лагодюк О.
9A
38
Ратушняк Д.

38
Картавенко Є.

37
Слободяник О.

34
Полініченко М.
9A
28
Діордіца Я.
9B
27
Донченко Д.
9A
24

Вітаємо переможців 1 етапу конкурсу серед учнів 9-х класів:

Буравцова А.(9-А), Аміци Д.(9-А), Петренко М.(9-А), Джум А.(9-А), Кушнір О. (9-А), Агеєнкова А. (9-Б), Кірлан М.(9-Б), Корсак М. (9-А), Самойленко В. (9-А).

Результати 1 етапу серед учнів 10 класів:

English language contest

devoted to V. Skalkin

результати І етапу


Прізвище та ім’я
Клас
Кількість балів
1
Гек Едуард
10 А
53
2
Тиндюк Катерина
10 Б
51
3
Столяр Ігор
10 Б
50
4
Калмик Костянтин
10 Б
48
5
Крук Поліна
10 Б
47
6
Рибко Георгій
10 А
47
7
Рудик Костянтин          
10 А
47
8
Прокопець Софія
10 Б
44
9
Корнієнко Вероніка
10 А
44
10
Горохова Катерина
10 А
40
11
Разінкін Олександр
10 А
40
12
Барбакару Олександр
10 Б
38
13
Марчук Артемій
10 Б
38
14
Гержук Віталій
10 А
37
15
Дорош Ганна
10 Б
36

Вітаємо переможців 1 етапу конкурсу серед учнів 10-х класів:

Гек Едуард (10-А), Тиндюк Катерина (10-Б), Столяр Ігор(10-Б), Калмик Костянтин (10-Б), Крук Поліна (10-Б), Рибко Георгій(10-А), Рудик Костянтин (10-А).