Одеський ліцей «Ланжеронівський» – загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступеню, що забезпечує безперервність у здобутті середньої освіти, поглиблене вивчення учнями англійської мови та вивчення інших мов: іспанської та російської. Навчання проводиться українською мовою.

        2018-2019 навчальний рік був роком реалізації нової редакції (2018) соціально-педагогічного проекту «Програма модернізації та розвитку ліцею «Школа партнерства» на 2018-2022 роки», метою якої є підвищення конкурентоспроможності випускників ліцею шляхом набуття ключових освітніх компетентностей, загальнонавчальних (наскрізних) вмінь, а також плідної співпраці учнів, вчителів та батьків.

        Підвищення професійної компетентності, опанування сучасних продуктивних освітніх технологій, а також інформаційно-комунікативних технологій з урахуванням особистісно-орієнтованого підходу до виховання, навчання та розвитку учнів – завдання кожного педагога ліцею.

        Педагогічний колектив продовжує працювати над головними напрямками реалізації Програми «Школа партнерства»:

  • Збереження та раціональне використання здоров’я та часу – головних ресурсів учасників освітнього процесу.
  • Психолого-педагогічний супровід виховання, навчання та розвитку учнів в умовах «Школи партнерства».
  • Модернізація освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства.
  • Безперервне підвищення професійної кваліфікації педагогів.
  • Соціально-педагогічний розвиток «Школи партнерства».

У контексті розв’язання основних проблем, колектив визначив на 2018-2019 навчальний рік наступні завдання:

  • Подальшу розробку нових (авторських) та використання відомих продуктивних освітніх технологій, включаючи кейсову, модульну технології навчання, ІКТ та інші.
  • Розробка, затвердження та подальше запровадження на уроках і заняттях з самопідготовки загальнонавчальних (наскрізних) вмінь в 1-4, 5-9, 10-11 класах.
  • Впровадження програми Нової Української школи відповідно до державного Стандарту початкової освіти в 1-х классах. 
  • Реалізацію моделі «Школи Партнерства», з метою поглиблення співпраці та формування партнерських відносин між членами педагогічних команд класів,  учнями та батьками учнів.
  • Подальше розповсюдження здоров’язбережувальних технологій на всі види й напрямки роботи з учнями та посилення контролю за їх якісним  використанням.
  • Постійна психологічна просвіта педагогів, студіювання освітнього середовища, вивчення та діагностування особистості дитини, стимулювання акмеологічного вдосконалення вчителів і вихователів.
  • Участь усіх учасників освітнього процесу у протидії булінгу «Зупинимо булінг разом!». 

ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ