Одеський ліцей «Ланжеронівський» – загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступеню, що забезпечує безперервність у здобутті середньої освіти, поглиблене вивчення учнями англійської мови та вивчення інших мов: іспанської та російської. Навчання проводиться українською мовою.
2018-2019 навчальний рік був роком реалізації нової редакції (2018) соціально-педагогічного проекту «Програма модернізації та розвитку ліцею «Школа партнерства» на 2018-2022 роки», метою якої є підвищення конкурентоспроможності випускників ліцею шляхом набуття ключових освітніх компетентностей, загальнонавчальних (наскрізних) вмінь, а також плідної співпраці учнів, вчителів та батьків.
Підвищення професійної компетентності, опанування сучасних продуктивних освітніх технологій, а також інформаційно-комунікативних технологій з урахуванням особистісно-орієнтованого підходу до виховання, навчання та розвитку учнів – завдання кожного педагога ліцею.
Педагогічний колектив продовжує працювати над головними напрямками реалізації Програми «Школа партнерства»:
- Збереження та раціональне використання здоров’я та часу – головних ресурсів учасників освітнього процесу.
- Психолого-педагогічний супровід виховання, навчання та розвитку учнів в умовах «Школи партнерства».
- Модернізація освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства.
- Безперервне підвищення професійної кваліфікації педагогів.
- Соціально-педагогічний розвиток «Школи партнерства».
У контексті розв’язання основних проблем, колектив визначив на 2018-2019 навчальний рік наступні завдання:
- Подальшу розробку нових (авторських) та використання відомих продуктивних освітніх технологій, включаючи кейсову, модульну технології навчання, ІКТ та інші.
- Розробка, затвердження та подальше запровадження на уроках і заняттях з самопідготовки загальнонавчальних (наскрізних) вмінь в 1-4, 5-9, 10-11 класах.
- Впровадження програми Нової Української школи відповідно до державного Стандарту початкової освіти в 1-х классах.
- Реалізацію моделі «Школи Партнерства», з метою поглиблення співпраці та формування партнерських відносин між членами педагогічних команд класів, учнями та батьками учнів.
- Подальше розповсюдження здоров’язбережувальних технологій на всі види й напрямки роботи з учнями та посилення контролю за їх якісним використанням.
- Постійна психологічна просвіта педагогів, студіювання освітнього середовища, вивчення та діагностування особистості дитини, стимулювання акмеологічного вдосконалення вчителів і вихователів.
- Участь усіх учасників освітнього процесу у протидії булінгу «Зупинимо булінг разом!».