В період з 4 по 29 листопада 2019 року кафедрою іноземних мов була проведена низка заходів приурочених історії Організації Об’єднаних Націй, її структурі та значенні у вирішенні глобальних проблем.                                                                

Впродовж чотирьох тижнів вчителі кафедри ознайомлювали учнів ліцею з формою роботи комітетів ООН, методами розв’язання конфліктів впродовж всієї історії існування організації, а також зі значенням України у формуванні даної установи. Учні брали активну участь у обговоренні проблем, які вирішують на засіданнях організації та за допомогою прийомів критичного мислення пропонували власні методи їх вирішення, яких, на їхню думку, бракувало в ООН.

Кожного уроку учні готували інформацію про один з комітетів організації, а потім дискутували про його роль у роботі ООН. За допомогою дискусій, учні намагалися переконати один одного у своїй правоті та довести, що їх точка зору – істинна. Таким чином, діти вдосконалювали ораторські навички, які дуже потрібні дипломатам організації.

На уроках, присвячених історії ООН, згадали й випускника ліцею Григорія Максимовича Ковриженка, який протягом двох десятиліть присвятив себе роботі в організації. Учні ліцею також розповідали й про інших випускників школи-інтернату, які брали активну участь у роботі різних організацій на міжнародній арені. Вдалося й не оминути те, що Одеський ліцей «Ланжеронівський» раніше називали «школою дипломатів», а дипломатизм – одна з найважливіших  якостей, притаманний представникам країн в ООН.

Впродовж останнього тижня у кожному класі було проведена конференція, де учні обговорювали певну проблему у різних країнах-членах ООН. Для кожної паралелі була заздалегідь обрана власна проблема, яка є актуальною на засіданнях ООН.

Вчителі 5-х класів Сюпюр О.П., Афтеній О. С., Чекалін В.В. працювали над проблемами дітей у Турції, Китаї, Казахстані, Канаді, Мексиці, Нігерії, Німеччині, Україні.

У 6-х класах вчителі Афтеній О.С., Дідук В. П. та Андріїшена Г. В. працювали над проблемою нестачі питної води в Україні, Австралії, Нігерії, Індії, Китаї, США.

Вчителі 7-х класів Біда О.О., Бакумова М. В., Данченко С. В розробляли уроки, присвячені проблемі екології в Норвегії, Німеччині, США та Україні.

У 8-х класах вчителі Данченко С. В., Островська Д.О., Вінокурова О. І., Дубчак В. М. та Андріїшена Г. В. працювали над проблемою безпритульності в Індії, США та Україні.

Вчителі 9-х класів Данченко С. В., Островська Д. О., Вінокурова О. І., Чекалін В. В. проводили уроки-конференції, присвячені проблемам охорони здоров’я в США, Аргентині, Індії, Україні.

Вчителі 10-х класів Островська Д. О. та Чекалін В. В. провели уроки, присвячені проблемам демократії в Україні, Індії, Німечинні та Великобританії.   Кожна група представляла певну країну, проблеми якої вони й обговорювали. Після проведення конференції учням необхідно було скласти резолюцію, де вони, шляхом методів критичного мислення, мали запропонувати власні шляхи подолання зазначених проблем та конфліктів.

Підсумовуючи результати проведення тематичного місяця, варто зазначити, що більшість учнів надихнула форма та методи роботи комітетів ООН, яку вони в подальшому планують використовувати у роботі самоврядування класів та школи. Не менш важливим для них стала й історія та особиста участь випускників ліцею у роботі глобальної організації.


Галерея